Pagina's

Vergroten

Klik op de foto's om deze te vergroten

maandag 20 juni 2011

Koeien in de regen


























































Zaterdag was ik op een lezing van Johan W. Elzinga die vertelde dat elk weer type goed is om foto's te maken , zodoende gingen we gisteren avond op pad met de auto en ja hij heb gelijk .


Als alles zo nat en droomerig is alles dubbel zo groen lijkt , je het water in de sloot ziet plensen heb toch ook zo z'n bekoringen !


Ik ga het zeker nog eens doen .














4 opmerkingen:

  1. Ja, es stimmt, Fotos kann man bei jedem Wetter machen....es gibt ja auch kein schlechtes Wetter, nur schlechte Kleidung....
    LG: Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk he die koetjes allemaal weer in de wei, geeft je echt zo'n zomers gevoel! Zo te zien zijn ze ook erg nieuwsgierig, Leuke foto's hoor.
    Groetjes Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wendelien
    Mooie serie van de Koeien dat zijn zulke fotogenieke dieren en heel sociaal erg leuk en nieuwsgierig leuk ook als ze zo in naast elkaar staan of ze zeggen willen ik wil er ook bij
    ja hoor je kan met ieder weer foto's maken de zon er bij s natuurlijk mooi maar die heeft ook weer zo zijn bekoring
    Fijne dag hé
    Kom binnenkort effe in je winkel
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Wendelien,

    Leuk dat je een reactie achterliet op mijn blog.
    Het klopt dat je met elk weertype kunt fotograferen, probeer het maar eens met mist. Prachtig is dat. Met regen worden de kleuren zo mooi intens, vind ik altijd.
    Mag ik een tip geven? Zak eens door je knieen of nog beter ga op de grond liggen en knip dan de foto's van de koeien, zwanen en schapen. Je zult verrast zijn.

    groeten, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen