Pagina's

Vergroten

Klik op de foto's om deze te vergroten

donderdag 24 november 2011

De Tiengemeten




Door Gaby en Pleun werden wij uitgenodigd voor de snert tocht op het eiland de Tiengemeten .
Dit ter ere van pleun z'n verjaardag !




















Een uitgelezen dag onvoorstelbaar mooi weer lekkere tempratuur of het allemaal zo moet zijn .
Wij vonden het er prachtig uitgestrekt overzichtelijk , ik persoonlijk hou niet van bomen ik kijk maar graag vooruit .
Als je in de buurt ben of een dag niks te doen heb is het zeker de moeite waard om dit lopend te verkennen wij gaan zeker nog terug in het voorjaar dan zitten hier namleijk Lepelaars en Zilver reigers .
  

3 opmerkingen:

  1. Hoi Wendelien
    daar zou ik ook wel eens naar toe willen gaan lijkt me erg leuk
    de Close ups zijn erg mooi
    leuk ook de Koeien prachtbeesten mooie serie
    Groetjes en fijn weekend
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Wendelien,

    Mooie foto serie van een heerlijke tocht op Tiengemeten, wat lang geleden ontstaan is door opslibbing van een zandplaat. Stukje bij beetje werd steeds meer land ingepolderd, tot in 1850 de huidige vorm bereikt was,en heden ten dagen het oude landschap overgaat in het nieuw ingerichte eiland...
    lees ik.

    Moet er ook eens met eigen ogen gaan kijken.......bewaar ik tot het voorjaar.
    Bedankt voor de TIP!

    Fijn weekeind en lieve groeten!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt je goed vermaakt op Tiengemeente Wendelien en mooi in beeld gebracht.
    Is ook van mij een wens om een keer naartoe te gaan.
    Mooi landschap en leuk die Schotsehooglanders,
    fijn weekend,
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen