Pagina's

Vergroten

Klik op de foto's om deze te vergroten

zondag 5 februari 2012

Winter in de Gorze en Ridderkerkse griend



Wat een mooie dag gisteren vandaar ook vroeg uit de veren voor de mooie zons opkomst .
Deze 4 foto;s maakte ik bij mijn vader en moeder in de tuin.


 Dit roodborstje zit zich lekker even in de zon zich op te warmen



 Collega's fotografen deze moeten nog wel wennen aan het weer maar fotograferen is afzien toch ?






Vol verwondering keek ik naar die beestjes in het water waarna de rillingen over mijn rug liepen ooh wat was het koud aan de waterkant .


 Al deze foto's maakte ik in de Gorze en de Ridderkerkse griend allemaal op loop afstand .




Twee verdwaalde schaatsers ? of hadden zij er schoon genoeg van ? we zullen het niet weten. 

5 opmerkingen:

  1. Das sind wunderbare Winterimpressionen, du zeigst sehr schöne Fotos. Auf den ersten beiden Aufnahmen hast du ein ganz besonderes Licht eingefangen, super schön.
    Danke für deine netten Worte auf meinem Blog. Ich habe mich sehr darüber gefreut.
    Liebe Grüße, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, die witte sprookjeswereld!
    De laatste twee foto's met de schaatsen, goed gezien, leuk!!
    Groetjes
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben helemaal onder de indruk van die laatste 2!
    Maar jeetje wat een sneeuw, hier zijn de bomen gewoon kaal.
    Je hebt er een heel mooi blogje van gemaakt.
    Groetjes Cristien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's, Wendelien, wat was het genieten he, met die rijp.
    Ik kom vaker langs op je blog!
    Groeten, marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Wendelien

    Wat een leuke en afwisselende serie winterfoto's,
    hier kan ik echt van genieten.....prima gedaan !!

    Groetjes, Joop

    BeantwoordenVerwijderen