Pagina's

Vergroten

Klik op de foto's om deze te vergroten

woensdag 22 mei 2013

Barcelona






Na maanden hard werken aan mijn 350 plantjes voor de Kika nu eindelijk weer tijd voor de blog.
Afgelopen weekend naar Barcelona geweest dus ook de camera weer eens op kunnen pakken , lekker naar de markt en maar winkels kijken daar krijg je nooit genoeg van.

 Het bruidje haar boeket bestond uit papieren vlinders toch een leuk en creatief idee.
















De smalle straatjes waar mensen proberen om op hun balkon een tuin te maken bij sommige is dit toch goed gelukt moet ik zeggen.

2 opmerkingen:

  1. O Wendelien bij die eerste foto,s gaat mijn hart weer sneller kloppen in die handel neb ik altijd gezeten dat was meer hobby dan werken (nou ja het was dag en nacht aanpakken hoor)en Barcelona daar ben ik nooit geweest maar ziet er wel heel gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wendelien
    Leuk dat je er weer een keer bent
    DAt is wel leuk naar Barcelona daar is wel te fotograferen hé
    Leuke serie heb je gemaakt
    Nog niet veel fiets weer hé
    Binnenkort hoor je van me
    Fijn weekend groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen